Kundservice

Kontaktinformasjon:
24.se (Butik Inreda 24h-shop i Kalmar AB)
N.Långgatan 16
392 32  Kalmar
Sverige
Org.nr: 556444-4593


Telefonstøtte mandag - fredag 13.00 - 17.00
Tel :+46480-780 000
Fax :+46480-440 710
Kundestøtte via e-post: support@24.se

Kundestøtte kan snakke svensk og engelsk

Eller kontakt oss ved å bruke skjemaet nedenfor


Kan man angre kjøpet sitt dersom man ikke liker varen?
Du har alltid 30 dagers angerrett dersom du ikke er fornøyd. Tenk på at produktet skal være i vesentlig uforandret tilstand, dvs. ubrukt og ikke ødelagt eller skadet, og i en såpass god stand at det går an å selge den til en ny kunde uten prisavdrag. Du kan ikke bruke varen, men naturligvis åpne forsiktig og undersøke den. Skulle du angre deg etter 5-6 uker så er det fortsatt mulig å benytte seg av angreretten – vi er ikke så pirkete ”Er du fornøyd så er vi fornøyd”. Fyll ut returdelen og send den sammen med varen - RETURSEDDEL

Hva betyr de forskjellige lagerstatusene dere har?
Vi har ulik lagerstatus på våre produkter avhengig av om de er i lager eller ikke. Vanlige lagerstatus er:
• På lager, sendes umiddelbart = varen er på lager hos oss, og sendes umiddelbart etter at kjøpet er fullført.
• Kommer på lager (etterfulgt av en dato) = Varen er bestilt og på vei til oss fra vår leverandør. Du kan da bestille varen som vil bli sendt til deg umiddelbart etter at vi får den til lager. Legg merke til at datoen du ser bare er en foreløpig dato.
Har du flere varer i din bestilling som finnes på lager, sendes de direkte til deg samme dag, og varen som er restbestilt sendes fraktfritt senere, når vi får den til lager.

• Ikke på lager, kan bestilles innen 3 til 14 dager = Varen er utsolgt og bestilt hos leverandøren, men den kan ikke bestilles på forhånd. Varen vil normalt være på lager innen 14 dager. Leveringsdato er ikke bekreftet, men kan forandres hvis varen er slutt hos leverandør.
• Midlertidig slutt, leveringsdato ukjent = varen er slutt og kan ikke bestilles hos leverandøren. Enten vil det ta måneder før den leveres, eller vil den bli fjernet fra vår katalog.
• Utsolgt = Varen har vært på tilbud, men er utsolgt. Varen kan være på lager innen kort tid, men da vil prisen kunne være høyere.

Hva er fraktkostnaden på min ordre?
Fraktkostnaden er 49kr. Du kan alltid se din totale fraktkostnad i kassen før du bekrefter orderen.

Hvordan kommer min bestilling hjem til meg?
Vi benytter oss av Posten, også som speditør. Pakken sendes direkte hjem til deg. Dersom du har valgt postforskudd eller dersom pakken er for stor, får du en lapp i posten og kan hente pakken din på næremste utleveringssted.

Hvilke betalingsmåter finnes det?
- Kortbetaling
Betal sikkert med VISA, Eurocard/ MasterCard. Din betaling er 100% sikker via DebiTech Payment Gateway, som anses ha høyeste sikkerhet mot bedrageri. Kortnummeret sendes via en kryptert tilkobling direkte til banken.
Har dere problemer med å bestille med kortbetaling, så kan det være innstillingene i weblesern som må endres. Dere må godkjenne at webleseren sparer 3. parts kaker (third part cookies).



Finnes alle deres produkter på lager for omgående leveranse?
90% av våre produkter finnes på lager. Du kan alltid se på produktet om det finnes på lageret eller ikke. Skulle varen være utsolgt, kan den ikke legges i handlevogna. Det er går ikke an å bestille en vare som det er tomt for på lageret, vi håndtere ikke restordre. Du må derimot vente med bestillingen din til du ser at varen finnes på lageret. Lageret vårt oppdateres i realtid.

Hvor lang er leveransetiden?
Normal leveransetid er 2-4 arbeidsdager, men kan under høysesongen være 4-5 arbeidsdager etter mottatt ordre.

Jeg har glemt mine innloggingsopplysninger, hva gjør jeg da?
Klikk her så sender vi passordet ditt til deg.

Min bestilling har ikke kommet fram til tross for at det har gått 7 dager siden jeg bestilte?
Det kan komme av flere årsaker. De to vanligste årsakene er: At dere har valgt betalingsmetoden forskuddsbetaling og har glemt å betale på forskudd, det betyr at vi venter på betalingen din for å kunne sende avgårde orderen din. Eller at postmannen har glemt å legge en lapp i posten. Kontakt da ditt nærmeste utleveringssted og spør om pakken finnes der. Ved andre tilfeller, kontakt kundeservice så hjelper vi dere omgående.

Tenk om produktet er ødelagt når det leveres?
Alle varer kontrolleres før de sendes avgårde. Til tross for dette kan ulykken skje. Kontakt oss så fort som mulig, så sørger vi for å løse problemet uten forsinkelser – ettersom dere som kunder er det viktigste vi har.
Reklamasjon
Vi kontrollerer alltid at varene som du har bestilt er feilfrie før vi sender dem. Til tross for dette kan feil så klart oppstå, og da er det viktig at vi kan løse dette så smertefritt som mulig for deg som kunde, da dette er viktig for oss. Skulle du få en defekt eller feillevert vare, kontakt oss på Kundeservice snarest, så løser vi feilen omgående. Du har alltid 3 års reklamasjonstid på våre produkter, i samsvar med Kjøpsloven (3 måneder for oppladingsbare batterier). For at garatien skal gjelde må kunden kunne oppgi ordrenummeret. Fyll i returdelen som vi sender sammen med varen - Returseddel

Kan jag hente varene mine på lageret deres i Kalmar?
Det går dessverre ikke an å hente en bestilling i Kalmar. Grunnen til dette er at det ikke er kostnadseffektivt. Vi har valgt bort forretningslokaler og dyre innredninger for å opprettholde lave priser og rask leveranse til deg som kunde.

Hvilke patrontyper finnes det?
Originalpatroner - Produseres av originalprodusent som HP, CANON, LEXMARK og EPSON m.m.

Miljøpatroner - Originalpatroner til gjenbruk for å minske miljø ødeleggelser av verden vår. Tomme originalpatroner i god stand rengjøres og slitte deler byttes ut med nye, deretter fylles de på med nytt blekk og brukes på nytt. Blekket oppfyller samme kvalitetskrav som originalblekk. En miljøpatron inneholder like mye blekk som en ny originalpatron. Forskjellen er prisen, som blir billigere for forbrukeren enn originalpatroner.
Kompatible patroner - Nyprodusert patron som ikke er produsert av originalprodusenten, men som passer like bra til skriveren din som en originalpatron. Blekket oppfyller samme kvalitetskrav som originalblekk og en miljøpatron inneholder like mye blekk som en ny originalpatron. Forskjellen er prisen, som blir billigere for forbrukeren enn originalpatroner.
Gjelder skrivergarantien når en kompatibel patron har blitt brukt?
Ja, det gjør den. Konkurrensverket testet saken våren 2003. Produsentene Canon, HP og Lexmark hadde sagt til sine leverandører at skrivergarantien ikke skulle gjelde dersom kunden hadde brukt en kompatibel patron. Men når Konkurrensverket spurte produsentene oppga de at garantien skulle gjelde selvom man hadde brukt en kompatibel patron (Konkurrensverket mål 251:2003).

Øvrige spørsmål.
Finnes ikke spørsmålet ditt med her, kontakt kundeservice via e-post her.